ayşe

ayşe
@abgulec
En beter dinsizlik, Tanrı'nın sadece bir hastalık tedarikçisi ve ölümün bekçisi olduğunu, yaşamı seçerek O'na itiraz edildiğini, O'na karşı gelindiğini kabul etmektir.
Sayfa 193·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilge birisi kendisini eylemlerinden ve sonuçlarından sorumlu görür; bilgelikten hiç nasiplenmemiş insan ise kendini sadece niyetlerinden sorumlu sayar.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Belki de olaylara bakışım fazla tembelce ve yüzeysel.
Sayfa 132·Kitabı okudu
En berbat facialar boşa çıkan beklentilerden doğar.
Sayfa 132·Kitabı okudu
İnsanların körleşme arzusu hep hafife alınır, var olduğunu bilmek istemiyorlarsa, ömürleri boyunca yanından geçip seni asla görmeyebilirler.
Sayfa 121·Kitabı okudu