Abidin doğan

Abidin doğan
@abidindgn
Doktorlara inanmayın, aklım yerindedir, yalnız ruhum biraz sıkılıyor.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne var ki dışarıda rüzgar onunla alay ederken ve içeride karanlık gölgeler yüreğine saldırırken ölmekten çok daha zordu bu ölüm saatini bekleyiş.
Edebiyat
Hiç olmadığım kadar sarhoştum ve kızlardan biri, günah kadar güzeldi.
Edebiyat
"Hiçbir şey insanı mutlu olmak kadar iyileştiremez ve bir başka insanı mutlu etmekden daha büyük mutluluk yoktur."
Edebiyat