Yaralı Şövalye
6/10
·416 syf.··
2026 32. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2026 19:22
Herkese Merhaba, İlk önce seriye devam etmek isteyenler için yorumunun son paragrafımına bakmalarını rica ederim, 3. Ve 4. Kitap için bir kaç bilgi bırakacağım, benim gibi takılanlar varsa boşuna paralarını harcamasınlar... Beğenmedim, büyük bir hayal kırıklığı olan bir kitap oldu. Aslında şöyke kız karakteri sevdim ve son dakika yazmış yazar herşeyi gizemli olayı bağlama olayı sevdim ondan 6 puan verdim... yoksa gidişattır erkek karakterdir fılan direk 3 puanlık bir kitaptır hatta daha da düşük olabilirdi. SPOİLER OLUCAKTIR... İlk kitapta katili öğrenememiştik ve bizi merakta bırakan bır sonla bitmişti.. bu kitabın karakterleri olan Isaiah ve Genevieve kaçırılma olayında sonra bir anda evlenmeye karar vermişlerdi filan… kitapta tam o sahneden başlıyor… Baya merak ettiğim bir kitaptı, işte katilde bulunmadı fılan bu ikisi neden evlendiler filan diye.. ama ne oldu kitabın kitabın son 100 sayfasına kadar hiç bir şey öğrenemedik… Şöyle ilk 250 sayfa ikisi aynı eve çıktılar fılan normal hayat rutinlerini- birbirlerine alışma süreçlerini fılan okuduk, ne bunları kaçıranla ilgili bir şeyler ne aralarında bir etkıleşim sacma sapan iç konuşmalarını okuduk.. aşırı sıkıldım yani okurken, bu yazarında gerekszi detay verme olayıda oldu… Şimdi gelelim benim sinir olduğum yere; kız karakter daha daha daha iyisi hakedıyor , bu sümsük İsaiah ne işi vardı yaaa, adam resmen mal katıksız mal ve midesizin önde gideydi… neden mi? Şöyle bu şimdi 3 yıl hapiste yatmış neden olduğunu bilmıyorduk,, öğrendik içerde daha cok kalsaydı daha iyi… şimdi kısaca olayı anlatayım; Bunun bir abisi Kiane (bu adamın başka seride kitabu varmış) işte bu tek gecelik bir ilişki yaşar bir kızla, sonra ayrılırlar… kız 6 ay sonra geri gelir ve hamile kalmış fılan, kaine tabiki kabul etmış hemen ama kızla
Romantizm
Yaralı ŞövalyeDevney Perry · Ren Kitap · 20268 okunma
Dans Et Benimle
5/10
·432 syf.··
2026 25. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2026 14:22
Herkese merhaba, Uzun zamandan sonra Sep yeni kitabı görünce heyecanladım, aslında bende haka okunmamış 2 kıtabı var şimdi yalan olmazsın... yenilerden ötürü eski aldığım kitapları okumaya vakit kalmıyor.. Valla beğenmedim, ne konusunu ne de karakterleri.. konusu ile kitabın ismi ile alakasıda anlamadım, ne amacla bu ismi koymuş acaba.. Slow burn bir kitaptı bide. Kitaba gelirsek; konu aynen yazıyorum.. yakın zamanda eşini kaybetmenin acısıyla darmadağın olan ve çok sevdiği ebelik mesleğini bile yapamaz hale gelen genç dul Tess Hartsong, Runaway Dağı’nda eski ve küçük bir kulübeye çekilir. Tennessee’nin yüksek kesimlerinde, ormanın içinde yer alan bu gözlerden uzak yerde acısını dindirmeyi ve biraz olsun teselli bulmayı ummaktadır. Fakat huzur ve teselli yerine karşısında insanlardan kaçan gizemli bir sokak sanatçısı, masallardaki peri kızlarına benzeyen sırlarla dolu bir kadın, masum bir bebek, meraklı ergenler, modern yaşamı reddeden aileler ve kasabaya dışarıdan gelenlere şüpheyle yaklaşan insanlar bulur; özellikle de onun gibi dikbaşlı, güzel ve zeki olanlara... Yetenekli, duygusuz ve soğuk bir adam olan ünlü sokak sanatçısı Ian North da kasabaya bir şeylerden kaçmak için gelmiştir. Ama Tess’in aksine o bunu tek başına yapmaya kararlıdır… Tabii kader ağlarını örüp bunu imkânsız hale getirene dek. Kalbinin acısından kaçan bir kadın, kendinden kaçan bir adam… Bu iki sıra dışı insan, hayal bile edemeyecekleri bir geleceğe doğru sürüklendikleri acı tatlı olaylar yaşarken aşkın gücünü bir kez daha gözler önüne seriyor. Şu yukardaki yazan konu ile alakası yok, bu Ian arkdaşı olan bır kız var hamile, tess ile arkadaş oluyorlar ve doğum yaparken ölüyor, bebeğede tess bakmaya başlıyor bu arada kendisi ebe.. neyse. Ama bebeğin babasını Ian zannedıyor ama sonradan o
Romantizm
Dans Et BenimleSusan Elizabeth Phillips · Pegasus Yayınları · 202516 okunma
Reklam
11 YIL SEVİLİR Mİ İNSAN
Puan vermedi
Ya bir şey demeyeceğim üçüncü favori kitabım kendisi benim siyah kuğuyu okumamın sebebi hiç bir zaman Pamir yelkıran değildi Nilin hissettikleriydi ve Pamire kalpkıran demelerini anlamıyorum Birinci kitapta bencede ama ikinci kitapta tamamen değişmişti Pamir belki kalp kıranlığı Mineden dolayıydı iki kişiye birden oynamasıydı ama Pamirden daha çok kalpkıran birisi var örneğin(Pars,Hazar) falan ayrıca Minenin konumu falan varmı acabaa?? Topuklum ile ayağına basmaya gideceğimde?? EN SEVDİĞİM ALINTILAR "Şşş" " yapma böyle... ne var bu kadar ağlanacak" Sen varsın Kısmıydı "BEN SANA KIRGIN DEĞİLİM Kİ" "BEN SANA PARAMPARÇAYIM" Kısmı "Zifir...benim minik kedim kara kedim...ziyan kedim" Kısmında salya sümük ağladığımı hatırlıyorum tamam son "Her şey için geçti Nil her şey geçti ama sen geçmedin" Kısacası Pamir kalpkıran değil bencee üçüncü kitaba başladım bakalım hayırlısı
Duygu ve Düşünce
Siyah KuğuBeyza Aksoy · Epsilon Yayınları · 20215,4bin okunma
Aşk her şeyi affeder mi ?
Puan vermedi·1062 syf.··
2025 42. kitabı
·
58 günde okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2025 00:00
Sevgili 1K’ ailesi uzuuun bir aradan sonra yine sizlerleyim :) Sıradaki kitabımız kalınlığıyla gözümüzü korkutan Anna Karenina Kitaba baktığımda “Bin sayfa boyunca ne anlattın acabaa ? “ desem de yılmadan okudum. Bu bir başarıdır. Şaka bir yana romana toptan bir bakışla baktığınızda ana olay üzerinde durulsaydı muhtemelen kitabn dörtte biri kadar ederdi. diye düşünmeden edemiyorsunuz. :) Bence bu kadar uzun bir roman olması karakterlerin her birinin hayat hikayesinden kesitler vermesi ve tüm karakterlere yapılan psikolojik çözümlemeler, ki benim için en zevkli yanı buydu. Kitapta yan karakter sayısı çok az. Sadece ana karakter (Anna-Vrosnkiy ikilisi) üzerinden akan bin sayfalık bir kitap okumuyorsunuz. Herkes, kitabın bir bölümünde ön plana çıkıyor ve hayatından kesitler, bakış açıları vs. anlatılıyor. Karakterleri tanıdığınızda ‘Evet, bu psikolojide biri ancak bunları yapabilirdi’ diyorsunuz. Kitabın sonu neden olayla birlikte gelmedi anlayamamış olsam da yorumumu bitirip incelemeye geçiyorum efenim: Anna Karenina sadece yasak aşk hikayesi değil aynı zamanda insanın varoluşuna dair evrensel bir yüzleşmedir. O dönemlerde evlilik duygusal birliktelikten ziyade sosyal sözleşme gibiydi. Sevgi, aşk temeli üzerine kurulmayan bu evlilikler zamanla çatırdamaya başlıyordu. Ancak kadının en ufak bir sadakatsizlik ihtimali bile affedilmezken, erkekler hoş görülüp affedilir, boşanmak neredeyse imkansız görülürdü, dini kurallar evliliği çıkmaza sokan bir görevdeydi. Mutluluk değil görünürlük önemliydi. Asıl yasak olan aşk değil görülmesiydi ! İşte bu çifte standartlar Anna’nın trajedisinin temelini oluşturuyordu. Anna Vronskiy’e aşık olmuştu ancak, aşkın onun ruhuna nasıl sarmaşık gibi kök saldığını, güzellikler kadar yıkıcılıklar da getirdiğini bilmiyordu. Nihayetinde asıl
1000Kitap
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,6bin okunma
Puan vermedi·52 syf.··
2025 1. kitabı
Kitabı çok beğendim. Bir çocuk olarak okusam acabaa ne düşünürdüm bilemedim ama. Masalın sonunda herkes uyurken uyumayan balık küçük kara balığın çok güzel reankarne oolmuş hali galiba. Herkese tavsiye bence en güzel hediyelerden biri olur bir çocuğa
Küçük Kara BalıkSamed Behrengi · Can Yayınları · 202336,8bin okunma
Korkusu olmayanın cesareti olmazmış
10/10
·592 syf.··
2025 63. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2025 12:32
BU KİTABI NASIL ANLATACAĞIMI BİLMİYORUM. Bu kitaba hakkında hiçbir şey bilmeden, sadece süper kahramanlar ve kötüler temasını bilerek başladım ve her şeyi adım adım öğrendim. O yüzden şu anda konuyu anlatmak bile benim için çok zor ama elimden geleni yapacağım. Spoiler yok, koyduğum yerde de kafam kadar uyarı olacak. Şimdi hikayemiz sanırım gelecekte geçiyor? Yani bununla ilgili bir bilgimiz de yok ama neyse. Normal insanların dışında "Dahi" dediğimiz bir insan ırkı daha var. Dahilerin aslında normal insanlardan farkı yok ama özel güçlere sahipler. Bu güçler insanları korkuttuğu için (ee haliyle) dahilere pek iyi baktıkları ve özgürlük tanıdıkları söylenemez. O yüzden Anarşinin Ası isimli bir dahi en güçlü dahileri ayaklandırıp dünya düzenini yıkan bir savaş başlatıyor. Bu savaşın ardından dünyaya kaos egemen oluyor ve sınırlayıcı güçler olmadığı için can güvenliği sıfıra inmiş durumda. Bu yüzden kendine muhalif diyen başka bir grup dahi de insanlara yardım etmeye ant içiyor ve sonra Anarşinin As'ını indiren bir savaş daha oluyor falan filan. Konuyu anlatamıyorum sallıyoruz çok karışık. Ana karakterimiz Nova "Kabus" lakabını kullanan bir anarşist. Savaştan on yıl sonra süper kahramanlardan birini öldürmeye çalışırken başarısız olmasıyla hikayeye giriş yapıyoruz. Nova, Kabus kimliğiyle aranan bir suçlu ama kimse onun gerçekte kim olduğunu bilmediği için yakalanmıyor. Sonra bir gün Nova tanınmamanın verdiği bu rahatlıkla casusluk yapmak için muhalif sınavlarına giriyor ve aralarına karışıyor. Ama bundan sonra işler onun için biraz (opsiyonel) karışık bir hal almaya başlıyor. Dex'in neden bu kitabın arka kapağına konuyu yazma çabasına girmediğini anladım şu anda, neyse. Bakın, biraz karışık anlattığımın farkındayım ama kitap dehşet iyi. Son zamanlarda okuduğum en
MuhaliflerMarissa Meyer · Dex Yayınları · 2023526 okunma
Reklam
Reklam