Güzel bir güne...✿
Ve hep olmayacak şeyler kurarım; Gülünç, Acemi, Çocuksu… Ahmed Arif
Şiir
-Misal1
Bilmediği kıyılarda kulaç atarken hangi ara o kadar ileri gittiğinin farkında olmayan acemi yüzücü, bir süre sonra tabi ki kaybolduğunu anlayacaktır fakat az (çok) sonra ufukta küçük bir kayık ile arasındaki mesafenin gittikçe azaldığını fark edince de aslında hayatın çoğu zaman ümitsizlikten ümide doğru bir yolculuk olduğunu deneyimlemiş olacaktır...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Saçlarını dağıtır rüzgar Öyle her sabah acemi bir aşık gibi düşersin yollara Kanarsın da kanarsın Milyon kere kanarsın adaletine dünyanın Çünkü saf ve bezginsen Dilinde pas tutmuşsa şiir Yüreğin yılların kirinde tutuşmuşsa Ve Varlığını adadığın o ölümlü insan ırkına kanmışsan Yine de sen her gün her gece kanarsın da kanarsın milyon kere yanarsın ... -Hüsnü Bala
"Acemi bahçıvan gülün celladı olurmuş. Bildim."
Alıntı
İkimiz de acemi aşıktık o zaman lar
Tiyatro
"Ah, çok ilginç. Şımarık bir ilginçlikteyim. 'Toplumda bir işe yaramam lazım' hissinin arkasında, tiyatro izleyen bilmiş bir izleyici gibiyim. Sonraki sahne heyecanlandırmıyor. Sahne içindeki oyuncuların ciddi yüz mimikleri, sözleri, yeminleri, ses tonları hiç ama hiç inandırıcı gelmiyor. Acemi bir tiyatroya can değerinde bir ödenek ödemiş de bu ödenekten vazgeçememenin sinirindeyim. Oyunculuklar berbat, atmosfer rüküş. Üstelik sahneye buyur ediliyorum. Ah, izlemek yetmezmiş gibi buyura direttiğim için kınanıyorum. Tek izleyici değilim ama kimsenin yüzünü seçemiyorum. 'Yalnızım' diye serzenişte bulunamamaktayım. Amfiden çıkamıyorum da. Ödediğim bedel büyük. Şımarık şekilde buyur edenlerin ses bombalarında gözlerim kanayarak kahkaha atıyorum. 'Deli' dediklerini duyunca yükseliyor sesim. Ömrümde bu kadar büyük gülmüş müydüm? Buna gülmek denir miydi? Ah, çok ilginç bir seyirdeyim. Acı çekerek şımarmanın lüksünü yaşıyorum."