Aslinda hatirlamiyordum, birbirimizden kopusumuzun gercek nedenini. Ben herhalde kacmisimdir her zamanki gibi.
Bagimlilik öldürür! Bu slogani attiktan sonra, "Sigara öldürür!" diyenler kadar aptal oldugumun farkina varamadigim gunlerde kacip gitmisimdir herhalde.
İnsanoglunun bu hastaligi o kadar uzucu ki! Siradanligini yaldizli yalanlarla gizlemeye calismasi, iki boyutlu basit ruhunu uc boyutlu bir labirent gibi gostererek pazarlamasi...
Başarıyı, iki elimi havaya kaldırıp yerimde zıplamayi çok uzun zaman önce bıraktım. Tek başarım ölmek olacak. Çok güzel öleceğim. Mükemmel öleceğim. Bütün doğa kanunlarına uygun "conventionnel" bir ölümüm olacak. Bunu düşünerek yaşıyorum. Suyun üstünde sektirdiğim bir taş gibi en fazla yedi kez titreyecegim. Sonra o da bitecek