Aşk mükemmel değildir. Galiba tüm yaşamımızı tek bir aşka adayamayışımız bu yüzden. Seni sevdim, çok sevdim. Rüyalarımı süsledin. Sonra ayrı düştük. Bizi ayıran yollar, mesafeler, sıra dağlar değildi. Bizi ayıran başka bir şeydi. Beni sevdin, beni sevdiğini biliyorum. Galiba, bir yere kadar devam etmemi bu sağladı. Şimdi değil belki ama bir zamanlar, senin kalbinde yaşamış olduğum gerçeği. Güzel fakat eski bir masal. Bu yüzden, bana kızma. Bazen, seni arkamda bırakıyor oluşuma ben bile şaşırıyorum. Bazen durup utanıyorum, bunun için kendime izin veriyorum. Yahu diyorum, ben bu adamı sevdim. Ben bu adamı çok sevdim ve artık sevmiyorum. Sonra oturup utanıyorum. Ben bu adamı gördüğümde içim gidiyor, gözlerim neşeyle dolup taşıyordu diyorum. Bu adam beni mutlu ediyordu. İşin aslı, bilmiyorum. Belki de aşk mükemmeldir. Ama bizimki mükemmel değildi, özür dilerim... Galiba bu yüzden, mükemmel olanı bulmak istiyorum. Öyle ki artık aşk mükemmel değilse hiçbir anlamı yok. mükemmel sevmeliyiz birilerini. Birisini. Kalbimizi tümüyle emanet edebilmeliyiz. Amalar olmadan. Şüphe olmadan. Bu yüzden, bana kızma.