Adalaide, Rory ile sevgilidir; fakat bu sevgililik daha çok cinsellik üzerine kurulu ve çoğunlukla Adalaide’in itmesiyle ilerleyen bir ilişkidir. Zaman zaman Adalaide’in geçmişine de tanıklık ederiz. Geçmişte yaşadığı erkeklerle olan ilişkileri görürüz ve kitabın başında zaten neden intihar etmek üzere olduğunu da söyler. Ancak kitabın sonunda iyileşir; buna seviniriz.
Rory’nin başkasıyla nişanlanmış olması onu pek etkilemez. Peki, Rory ile olan ilişki neden bu kadar kötüye gider? Şöyle ki; nişanlanırlar ve bu durum Rory için artık bir kelepçeye dönüşür. Adalaide bunu fark ettikten sonra ayrılır ve iyi de yapar. Çünkü bu çok toksik bir ilişkidir ve bağlanma stilleri farklıdır. Bence Rory kaçıngan bağlanma stiline sahiptir; Adalaide ise bağımlı bağlanma stiline sahip olduğu için bu ilişki yürümemiştir.
Genel olarak kitabı beğendim; akıcı bir kitap olduğunu düşünüyorum.