"Tanrı verdi, Tanrı aldı, Tanrı'dan kaçamazsın derdi. Tüm insanlar gibi kendi çocuklarının da yaşamasının ve ölümünün insanların iradesi dışında, sadece Tanrı'nın kararına bağlı olduğunu düşünmüş olsaydı, o zaman çocuklarının hastalıklarını ve ölümünü önlemenin kendi elinde olduğu ve bunu yapmadığı düşüncesine kapılarak üzülmez, kendini yiyip bitirmezdi."
Sayfa 58 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
"Çocuklar hakkında da korkunç bir yalan sürüp gidiyor. Çocuklar Tanrı'nın lütfudur, çocuklar neşe kaynağıdır diyorlar. Baştan sona yalan. Bir zamanlar öyleydi ama artık öyle bir şey yok. Çocuklar eziyetten başka bir şey değildir. Çoğu anneler açıkça hisseder bunu bazen de ağızlarından kaçırırlar"
Sayfa 55 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu