R.

"Yaşamaya da ölmeye de yazık.Bu ölüm için yaşamaya, bu yaşamak için ölmeye yazık."
Reklam
"Beni hiç anlamayacaktı.Olsun, varsın anlamasın. Anlasa beğenmezdi zaten, kim anladığına bir kıymet vermiş ki, anlamak küçümsemektir biraz da. Buna da talip değilim."
Sayfa 47·Kitabı okudu

R.

, bir kitap okudu
8/10
·84 syf.·
Beğendi
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2020 02:23
·
2020 9. kitabı
Pelin Buzluk
7.3/10 · 446 okunma