"...Hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık sayılmayız deyim yerindeyse. Hele de ben. Öldürüyor beni bu ikiyüzlülük. Televizyondaki kırık sanatçıları herkes bayıla bayıla seyrediyor. Ama kendi çocukları öyle olacak diye kafayı yiyor aynı insanlar. Kendi gözlerimle gördüm, Ayasofya'nın önünde kadının biri elinde bir pankartla duruyordu: Sonumuz yakın, depremler olacak: Fahişelerle ve translarla dolu bir şehir Allah'ın gazabını hak eder!
Kadına bak. Bize takmış kafayı. Ulan senin kendi kocan, kardeşin, baban oğlun değil mi bizi ziyaret eden? Onlara niye laf söylemiyorsun? Kadın kadının kurdu olduğu müddetçe iflah olmayız. Ne gelir elden!.."