İnsanlar önce dış dünyadan kopuk yaşamayı kabul
etmişlerdi, tıpkı yalnızca bazı alışkanlıklarından vazgeçmek zorunda kalacakları geçici herhangi bir sıkıntıyı kabullenir gibi! //..albertCAMUS
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
//..Niye beceremiyoruz? Niye doğru dürüst
hissetmekten bile yoksunuz? Duygularımızın sahiciliğine engel olan ne? Gerçekten sevdiğimden ya da sevebileceğimden, acı çektiğimden ya da acı çekebileceğimden bile kuşku duyuyorum?Niye güvenemiyoruz yüreğimize? Duygularımıza karşı beslediğimiz bu kuşku niye? Yasadığımız her şey, her şey, her şey niye yalnızca sözcüklerden ve herkesin bildiği oyunlardan ibaret kalıyor? Niye okurken alay ettigimiz fotoromanları yaşamak zorunda kalıyoruz?
Niye Aleko?
Niye seni seviyorum? //..murathanMUNGAN