Hadi insanın aptal olmadığını varsayalım. Aptal değilse bile, gaddarlık derecesinde kıymet bilmezdir! Şaşılacak kadar kıymet bilmezdir. Açıkçası, insanın en iyi tanımının "iki ayak nankör" olduğuna inanıyorum.
"Medeniyet, insanı daha çok kana susamış yapmasa da; en hafif tabirle, daha alçakça, daha iğrenç bir şekilde kana susamış hale getirmiştir. Eski zamanlarda insan, kan dökmeyi adil görür, vicdanı sızlamadan uygun gördüklerini katlederdi. Şimdi, kan dökmenin kabul edilemez olduğunu düşünüyoruz ama yine de bu iğrençliğe ortak oluyoruz, hem de her zamankinden daha hevesli bir şekilde."