Adm esn

Adm esn
@admesn
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Huzur istiyorum; evet, huzurlu olmak için tüm dünyayı beş kuruşa satardım. Çay mı istersin, yoksa dünya yerin dibine mi girsin diye sorsalar ben, çayımı içeyim yeter, dünya batarsa batsın diye cevap verirdim.
Sayfa 144
Ahh..
“Gelecek kesin gelecek!” Sonra odada deli gibi koşarken bir yandan da “ Bugün olmasa bile , yarın gelecek; beni bulacak”! diye bağırıyordum. Ah şu saf yüreklerin lanet olası romantizmi! Ah şu sefil duygusal ruhların bayağılığı, ahmaklığı , saflığı! Nasıl anlayamaz insan ? Nasıl anlamayı başaramaz?
Sayfa 131
Anlıyorum ki, zalim ve kıyıcı bir gerçekten kurtulmanın tek çaresi, reel dünyadan kitaplar dünyasına sığınmak.
Sayfa 23 - İletişim yayınları