Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Derler ki, "Kötü hava diye bir şey yoktur. Sadece, giymeyi bilmeyenler vardır..."
Derim ki, "Körlük diye bir şey yoktur. Sadece görmeyi bilmeyenler vardır."
Kendi payıma, insanlardan beklediğim tek iyilik, herkesin iyi olmasıdır. Sözgelimi, birlikte dergi çıkardığım arkadaşlardan beklentim, bana iyi davranmaları veya benimle iyi geçinmeleri değil, işlerini yapmalarıdır. Evet, budur.