Bence zaman kaybından başka bir şey değil. Çok öven bir arkadaşıma güvenip aldım ama hüsrana uğradım. Yarıya kadar zor geldim. Akıcılığı da kötüydü.. Okumak eziyet oldu resmen. Tabi belki bitirsem beğenirdim. Ama zamanımı harcamaya değeceğini sanmıyorum.
Bir GünDavid Nicholls · Qanun Nəşriyyatı · 06,7bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap öyle güzeldi ki diğerlerini almadığıma pişman oldum. Çok akıcıydı ve mantıklıydı.Kesinlikle bir solukta okunur. Kitap bitince bir hırsıza nasıl sempati duyduğuma şaşırdım açıkçası.