Doğa olaylarının, özellikle insanlığın gezegeninin
yaşına kıyasla oldukça güdük tarihinde felaket olarak
kayda geçenlerin, yeryüzünü hunharca değiştirirken
küçük kalplerimizi de ıskalamadığını on üç yaşımda
öğrendim. Bir depremle.
"Ayaklarımızın altında bir zemin yok artık. Bir çatımız da. Gelecek yok. Geçmişin izleriyse çoktan silinmeye başladı. Aşk, bize bu sonsuz boşlukta ev olacak tek şey."