Özlüyor musun onu?
— Bazen.
Bitti mi peki?
— O gittiğinde bitti sanmıştım.
Bitmemiş miydi?
— İnsan sevdiğini değil,
ondan kalanları geç unutuyor.
Pişman mısın?
— Sevdiğime değil.
Kendimi bu kadar unuttuğuma...
Gelse affeder misin?
— Bilmem.
Neyi biliyorsun o zaman?
— Bir daha aynı yerden kırılmak istemediğimi.
Peki şimdi nasılsın?
— Dışarıdan iyi.
Ya içeriden?
— Hâlâ bazı geceler,
geçmeyen şeylere alışmaya çalışıyorum...