Ara sıra geliyorsun aklıma, Bana ne diyorum, benim derdim yeter bana, banane Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum varlığından? Tedirginim aslında , Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem... 🥀 ✨ Özdemir Asaf ✨
Ara sıra geliyorsun aklıma banane diyorum. Benim derdim yeter bana,banane. Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasın seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca Affetmem… Özdemir Asaf
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ger ev dil ji te pêve kesekî din bixwaze, Ez ê tu carî wî dilî efû nekim. Senden başkasını isterse bu gönül, O gönlümü asla affetmem.
Kurdî
Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem.. Özdemir Asaf
1000Kitap
Bir mektup yazsaydım,hitap cümlesi ile başlamadan dert ve sitem dökerdim sana mesela..Sen benden baska herkesin dostu,sırdaşı arkadaşı ve dahasi oldun Herkes herseyi yaptı, herseyide söyledi arayip ağza alınmayacak laflar saydı eger zerre biseye sebep olduysam yada kötülük düşündü hakaret ettiysem yada senin gibi beni sattıysam gençlik hayrı göstermesin yaradan..ençok beni üçkuruşluk uğruna mahvettiklerine sebep seni affetmem!diyip bogazima düğümlenenleri yutmadan boğuldum yine...sen koca bir yüreği cehennem ateşinde yakıp kahkahalarla bu yanışı izledinya değdimi peki?
Doğum günü
Ben neden yazıyorum şuan bunu bilmiyorum ama kimsenin okumayacağını bilsem de yazıyorum işte. Bugün benim doğum günümdü. Yeni bir yaş, yeni bir sene, yeni bir yıl. Tamamen değişeceğim bir sene daha. Bu yıl hayatımda olan değer verdiğim insan yoktu. Olmasını istedim. En sevdiğim arkadaşlarım da kutlamadı bile doğum günümü. Unutmuş çoğu. Storylerden görüp yazdı bi kaçı. Ailemle sıradan bir doğum günü. Birazdan 19 Haziran'a gireceğiz. Bir doğum günü daha bitiyor. Ve en garibi hiç tanımadığım insanların bile kutladığı doğum günüm en yakınlarım gibi gördüğüm insanlar tarafından unutulmuştu. Yalan değil ben bugünü affetmem. Ölsem unutmam. Kimin yanımda olmadığını en çok cenazelerde ve doğum günlerinde gördüm. Ben doğum günlerine önem veren bir insanım. Konu kim olursa olsun 00.00 da kesin kutlarım ama insanlardan aynı özeni görmezsem o insan benim için biter. Yeni bir sayfa açıyorum. Dileğim sayfa hayal kırıklıklarıyla dolup taşmasın. Bugün benim doğum günüm Kelimeler büyüyor ağzımda Bildiğim tüm hayatlar paramparça