"Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim: Beklemek hiçbir sorunu çözmüyor. Sağlamasını yaptım, bizi kandırmışlar.
Meğer zaman değil, zamanla ne yaptıklarımızmış bizi iyileştiren."
"Ve aslında, her birimiz şefkat vermeyi sandığımızdan çok daha iyi biliyoruz. Dostumuz, annemiz, babamız, evladımız ya da yardıma muhtaç birileri...
Küçük bir çocuk acı içindeyken ona nasıl yaklaşmamız gerektiğini hepimiz biliyoruz.
İçimizdeki bu kaynağı, kendimiz için de kullanabiliriz."