Karanlık Orman kitabımı okuyorum. Daha doğrusu okumaya çalışıyorum çünkü dün bitirdiğim Nefesi Tutku Olan Kadın: Afife Jale den hala çıkamadım. Bu hissi nasıl açıklayacağımı bilmiyorum ama beyniniz odaklanamıyor gibi, çünkü hala o dünyada duygusal olarak takılıp kalıyorsunuz. Karakterler, sahneler, konuşmalar, yaşadıkları….
#okudumbitti
Hoşçakal Oblomov, Zahar, Anisya, Agafya, Şltotz, Olga.. hayatıma girdiğiniz için memnunum. 🙏🏻📚🌷🎀
Uzun zaman sonra bir kitap bitirmek nasip oldu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana yeni bir isim verdim ben,"Agafya" dedim."Yüce Aşk" dedim .Kalbimin en derinine sakladım seni,kimse görmesin istedim.Ve o ismi sadece ben bildim ve sen sadece benim oldun..