Kürtçe, dedi anneannem, kalbin dilidir.
Türkçe, müziktir.
Bir şarap deresi gibi akar, yumuşak, tatlı, parlak.
Bizim dilimiz, diye bağırdı, acının dilidir.
Ölümü tattık hep; dilimizde nefretin, acının yükü var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
..Kendime hep "kalkınma" nın ne olduğunu sordum. Ne tür bir kalkınma olmalı? Kim "kalkındıracak"? Niye biz "kalkındıranız"? Kim demiş masada yemek yemenin daha iyi olduğunu? Ya kalkınma uğruna yaşam çeşitliliğini yok edersek?...
"insan ölümsüzdür, bütün yaratıklar arasında yalnız onun tükenmez bir sesi olduğu için değil, gönlü olduğu için, ruhunda şefkat ve fedakarlık, sabır ve dayanma gücü bulunduğu için."