Ah güzelim.
Keşke kollarında yaşasam ebediyen.
Yaşam var oldukça yok olmasın dilerim.
Dağlar tepesiz kalana, nehirler kuruyana dek.
Kış gününde yıldırımlar düşene,
Yaz günü karlar yağana dek.
Yer gök bir olana dek.
Ancak o zaman senden ayrı düşerim.
Ah hayat köşende durup sadece işini yapıyordun.Koskoca kişi seni saatlerce izlemiş .Gelip tebrik etti başardığım şeyler için onca kişi arasında.Millet onunla iletişim kurmak için can atarken o sana mesaj atıyor dm üzerinden tebrikleşiyorsunuz .Bir günde bana neler yaşatıyorsun yarabbiö😂😂😂