Ah güzelim. Keşke kollarında yaşasam ebediyen. Yaşam var oldukça yok olmasın dilerim. Dağlar tepesiz kalana, nehirler kuruyana dek. Kış gününde yıldırımlar düşene, Yaz günü karlar yağana dek. Yer gök bir olana dek. Ancak o zaman senden ayrı düşerim.
Ah ne az duydum Ne kadar az söyledim İşte bu yüzden hiç durmadan Seni seviyorum de
Müzik
Reklam
Eskiler,
'Aldığın o ahı, çaldığın kapıda bul' dermiş. Ne naif bir sitem...
Ah hayat köşende durup sadece işini yapıyordun.Koskoca kişi seni saatlerce izlemiş .Gelip tebrik etti başardığım şeyler için onca kişi arasında.Millet onunla iletişim kurmak için can atarken o sana mesaj atıyor dm üzerinden tebrikleşiyorsunuz .Bir günde bana neler yaşatıyorsun yarabbiö😂😂😂
Ah felek zalim felek Kime ceket kime yelek Herkese urba giydirdin Bana da yırtık bir yelek
Müzik
Funda'dan...
Ah hocam :(

Adliye Dili ve Edebiyatı

@FundaGibi
·
Funda'dan... İlber Ortaylı...
1 ay geçmiş bile...
Reklam
Reklam