ツﻬஐﻬ 🆃🅸🅻🆂🅸🅼 🆅🅴 🆂🅸🆂 ~•°☆
🆂🅴🅳 🅻🅴🅽 ﻬஐﻬツ
Merhaba, bugün sizlere çok severek okuduğum #tılsımvesis serisi ikinci kitabı Adanmışa Aldanmak ile geldim. Alt başlık adının hakkını veren bir sonla kitabın kapağını kapattım. Ah neler neler oldu, ilk kitabin sonunda "Olamaz!" dediğim de bunları asla hayal edemezdim. Tılsım ve Sis, karakterleri ve sürükleyici kurgusu ile beni kendine aşık etti. Larina ile başladığımız serüvende As Valor Jarlan ile bambaşka bir evren ve aşka düştük. Ama ikinci kitabın özellikle son 100 sayfası muhteşemdi. Şimdi biz üçüncü kitabı nasıl bekleriz bilemiyorum, çabuk gelsin lütfen...
Sizi daha fazla meraklandırmadan kısaca konusa geçelim;
Larina, As Valor Jarlan'ı kaybetmenin acısıyla yıkılmıştı. Evine geri döndüğünde ve As'ı karşısında gördüğünde buna inanamadı.
Her şey bir büyünün etkisiydi ve Balera bunun arkasındaydı. Yaşadıklarını geride bırakan çiftimizle As'ın büyük aşkına şahit olduk. Larina ne yaparsa yapsın sınırsız seven bir adam. Bu arada ısrarla evlenmek isteyen de bir Larina ! Fakat hiç bir şey güllük gülistanlık değil. Direniş tüm hızıyla devam ederken, devrik Prens krallığını geri almak için herşeyi yapmaya hazır. Ama güçlenmiş bir Larina okumak harikaydı. Vayemler onu muhteşem güçlere kavuşturmuştu. Yeirs'in Larina nın zihnine girmek isterken Larina nın onun anılarına sızması ise bizi başka bir gerçeğe götürdü. Larina'nın kardeşi Andre yaşıyordu! İşte bu noktadan sonra olaylar çok hızlı gelişmeye başladı Larina asla kardeşini bulmadan rahat edemeyecekti ama bilmediği çok fazla sır vardı ve bunların içinde onları büyük kanlı bir savaşda bekliyordu...
Larina istediği düğüne kavuştu. Huş ağacı kokulu Prensi sol gözünün altından öptü.
As Valor Jarlan artık onun eşiydi.
Ama asıl yıkım onu kapının önünde bekliyordu!
Fantastik
Tılsım ve Sis 2Seda Lena · Guardian Yayınları · 202619 okunma
"Nasıl başladıysa öyle biter." sözünün somut örneği...
Charlie'nin sırf çevresi tarafından sevilmek, arkadaşları tarafından dışlanmamak için her şeyini feda etmeye hazır oluşunu okumak canımı çok yaktı. Bir insanın zekasının düşük olması, onu bir laboratuvar deneği olarak kullanma hakkını kimseye vermemeliydi. Okurken bu durumu sindirmek benim için gerçekten zordu.
Charlie'nin yalnızlığı ne kadar sarsıcıysa, o zihinsel zirveden aşağıya, başladığı yere doğru kayması da bir o kadar garipti. Kitabın o başladığı noktaya geri dönen döngüsel yapısı içimde bir burukluk bıraktı.
Sadece sevilmek ve 'normal' sayılmak için ne kadar ileri gidebiliriz? Ve daha da önemlisi, yüksek bir zeka mı bizi daha insan yapar, yoksa saf bir kalp mi? Bize bunu tümüyle sorgulatacak bir kitaptı. Kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum.
"İnsanın arkadaşı olmassı güzel bişey..." (323) Ah.. Charlie.
Kemal Sayar’ın “Âleme Bir Yar İçin Âh Etmeye Geldik” kitabını bitirdim fakat elimde sadece okunmuş bir kitap değil, kalbime dokunan bir yol arkadaşlığı kaldı.
Kitap boyunca en çok beni etkileyen şey, inanç kavramının insan ruhunu kuşatan, yormayan ve umut veren bir dille anlatılmasıydı. Her sayfada insanın kendine, Rabbine ve hayata yeniden bakmasını sağlayan cümlelerle karşılaştım. Bazen durup uzun uzun düşündüm, bazen de içimde tarif edemediğim bir hafiflik hissettim. Sanki zihnimde ve kalbimde taşıdığım bazı yükler sessizce yerini huzura bıraktı.
Bu kitap bana, insanın en büyük yolculuğunun kendi kalbine doğru olduğunu bir kez daha hatırlattı. Eğer ruhunu dinlendirecek, inancını yeniden tefekkür ettirecek ve kalbine ince dokunuşlar yapacak bir eser arıyorsanız, bu kitapla mutlaka tanışmalısınız.
Son olarak;
Kitaptaki şu cümle uzun süre zihnimde yankılanacak:
“Allah beni ileri yaşta çok güzel dostlarla muhatap kıldı.”
Bu cümleyi okurken, bana bu güzel kitabı emanet eden sevgili Helimee aklıma geldi. Beni böylesine kıymetli bir eserle tanıştırdığın için gönülden teşekkür ediyorum. Bazı insanlar sadece bir kitap vermez; insanın hayatına yeni bir pencere açar. Sen de benim için o insanlardan biri oldun.
Ah Esme ah diyorum…
Nasıl olabilir diyo insan okuması biraz zordu yada bana öyle geldi ama yinede sarsıcıydı Esmeye üzülmemek imkansızdı.Ailesi nasıl yapabilir diye düşünmeden edemedim…
3 hanımefendinin saç örgüsü gibi birbirlerine kaderdaş olmasının anlatıldığı, çok akıcı olmasa da merak ettiren, duygu yüklü bir kitaptı. Devamı çıkmış, onu da okuyacağım mutlaka. Kadın olmak her coğrafyada ne kadar da zor.. ah
İlk kitaba göre zor bitirdim diyebilirim aramızda toksik bir ilişki vardı. Yazar diyalogları vs. gereksiz uzatmış ama karakterlerin psikolojik ve fiziksel gelişimlerini çok güzel işlemiş. Son sayfaları okurken kalpten gideceğim diye korktum ve üzüldüm açıkçası. Genel olarak kitabı beğendim soluklanarak okumak daha iyi geldi bana. SPOİLER——————————————————-Ne zaman bir karaktere çok hoşmuş desem öldü bu seride :D Sonuna kalbimi bıraktım ah Xaden ah!
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20243,225 okunma