aha okuyor sanki

Çünkü duygular önce misafirimiz olurlar, eğer onları iyi ağırlarsak vakti geldiğinde yanımızdan ayrılırlar.
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü çoğu zaman canımızı acıtan şey olaylar değil, onlara yüklediğimiz manadır.
İnsan ve Duygular
Kurban mı Kurtarıcı mı?
Bazen de içimizdeki kötü şemaların sesini susturabilmek için herkese yardım eden, talep edilmediği halde insanları kurtaran, onlar adına hayatım yükünü sırtlanan bir 'kurtarıcı' oluruz. (...) Lakin bir savunma mekanizması olarak ortaya çıkan kurtarıcı davranışlar insanları yorar, yıpratır, kendi hayatının kontrolünü başka hayatlara ipotekli hale getirie.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Hayat
Siz yorumlayabiliyor musunuz?
Çünkü iyileşmek demek bilinçdışımızdaki kayıtları bilinçli aklımızla yorumlamak demektir.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Hayat