Ahsen

Ahsen
@ahsenayan
Ankara Üniversitesi
Ankara
4 Mayıs
46 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
"Kendisiyle senden konuşabileceğim kimi görsem seviniyorum"
Sayfa 29·Kitabı okudu
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ahsen

, bir kitap okudu
8/10
·282 syf.·
7 günde okudu
·
2018 4. kitabı
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,6bin okunma
"Dedem: -Niye gitmedin okula? Saşa, dedemin yüzüne tatlı tatlı bakarak sakince yanıt verdi: -Yolu unuttum."
Sayfa 204·Kitabı okudu
"Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor."
Sayfa 27
"Büyük kentin en iyi yanı ne biliyor musunuz? Her şey sizi yeni, başka bir düşe götürüyor. Hiç tanımadığınız insanları düşünmeye başlıyorsunuz. Başka yerde göremeyecekleriniz yüz adımda önünüzde. Hiçbir şey imkansız değil burada. Kalabalık öyle bir korunak ki gizlenmek için duvarlar gerekmiyor. Yalnız değilsiniz. Ya da yalnızlardan oluşan kocaman bir örgütün bir üyesi de sizsiniz."
Sayfa 13