ahsen

ahsen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
9 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Hakan Günday
8.3/10 · 26,9bin okunma
Reklam
Çünkü o günlerde aklında sadece ölmek varmış. İntihar etmek. Herhangi bir nedeni olduğundan değil. Bütün hayatı tek bir neden olduğundan.
Sadece ilerliyordu. Eğer nereye gittiğini bilmeden yürümek ilerlemekse..
Nereden bilebilirdi insanoğlu? Varlığının sonuçlarını. Belki de bu yüzden hayat devam ediyordu. Kimse, neye neden olduğunu önceden bilmediği için...
Ama ne önemi vardı artık? Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?