ahsen

Belki de hayat, yanlış anlayınca güzeldi. Sadece yanlış anlayınca. Ama her şeyi..
Reklam
... -Kim kalbinden vazgeçecek kadar kendini bir şeye adayabilir ki ? -Onu da göreceksiniz -Ya hayatlarının anlamını bulamayanlar ? -Onlar da göğüslerinde bir et parçasıyla canlı canlı çürüyecekler. Ve buna da yaşamak demeye devam edecekler!
Başını kaldırıp gökyüzüne baktı. Orada her kim görüyorsa o da anladı. Derdayı hayal kırıklığına uğrattığını, kim bilir kaçıncı kez..
yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın
Aşk