Kitap emekçisi….
Emeğiniz kıymetlidir,verdiğiniz emeği anlatmaya kalkışmayın.Anlatılmaya ihtiyaç duyulan emek,sağır olana İsraf edilen ayrı bir emektir.
Dün boğazımı sıkan elle
El sıkıştık bugün…
“Yine gelirim dedi.”
“Gelmesen daha iyi ama bari arayı aç..”dedim.
Gitti…
Bilirim bırakmaz beni kendi halime
İlla darlar yüreğimi,illa kendimden bildirir bana olanı biteni,uğrar ilk fırsatını bulduğunda yine.
Daha bir görmezden gelirsem,kendime miss gibi dert etmezsem hatayı,kusuru,derdi…
Oda yolunu şaşırır da gelemez belki geri.
Umut işte…
Keşke öyle demeseydim,
dönmeseydim,
kalmasaydım,
az ses etseydim,
bir susaydım
diye diye kendime asla yaranamamış,
ancak yüreğimi daraltmıştım.
Ederini başkasının gözünde arar mı insan?
Ararmış….
Onaylanmak için dökmediği dil,
anlatmadığı şekil
Denemediği yol kalmazmış…
Kaybetmekten korktuğum her şeyi kaybettim.
Ölürüm dediğim hiçbir şey için ölmedim.
Büyüdüm…
gerçekle yalanı belli bir mesafeye gelince ayırt edebilecek yaşlardayım.
Ama kaç yalana kanarak buraya vardım,ben bilirim….
Gülerken sövebilen bir varlığa dönüşüyorum
yaş aldıkça,
buna tecrübe diyorlar.
Kahkahayla karışık kahrolabiliyorum…..
Saflığını kaybeden her madde gibi
karmakarışık yüreğim…
Aklım ondan da beter.:(((