Dikişler kaybolacak,kabuklar iyileşecek ve soyulacaktı ama izi kalacaktı çünkü kesikler derindi. Çünkü derindi. Derinde.Silemezsin.
Yok sayamazsın bunu,bak. Görmezden gelemezsin.
Seninle artık.
Nereye gidersen git,istediğin kadar uzağa kaç,istersen dünyalar değiştir onunla;seninle kalacak.
Benimle kalmasını istediğim kimse yok,herkes gitti.
Ama o benimle kalacak öyle mi?
Herkes gider. Sorun giden olmak değil,sorun gidememek ve kalamamak da aynı zamanda. Ben kimsenin evi olmak istemem mesela. Beni binlerce parçaya bölerler,tersten birleştirirlerse bir başkası olurum;tüm resmi görmezsen yapbozu nasıl birleştirebilirsin kusursuz bir şekide? Yabancı derler sonra. Halbuki ev ile ilgili hiçbir şey yabancı olmamalı.