Üniversite ile ev arasi 47 km olduğu için yolda bitiririm diye baslayip 1 haftada 38 sayfasini okudugum kitap. Nedendir bilinmez ama konsantre olamazsam hicbir sey anlamadigimi dusunuyorum okurken. Kitap yapisi, bakış acıma cok uygun olduğu halde zorlaniyorum.