Biz niçin bir dikiş iğnesi yap- mayı beceremeyiz de, garplının bazı hallerini kopya etmekte ona taş çıkartırız?
Biz garplının hayvan tarafında onu geçiyoruz da insan tarafına bir türlü giremiyoruz.
Annem de, babam da bana gerekli eğitimi vermediler. Yaşamak için demek istiyorum. Bana yaşamasını öğretmediler. Daha doğrusu, bana her şeyin öğrenilerek yaşanacağını öğrettiler. Yaşanırken öğrenileceğini öğretmediler. Ben de kolayca razı oldum bana öğretilen bu yanlışlara. İnsan, kendi bulurmuş doğru yolu. Ben bulamazdım..."