eda ak

eda ak
@akednrk
Düşünmenin önüne geçebilsem ,hiç de fena olmayacak .Düşünceler her şeyden daha tatsız .Yaşayan etten bile tatsız ,uzanıp dururlar bitmez tükenmezler ve insanın ağzında acayip bir tat bırakırlar .Sonra düşüncelerin içinde kelimeler var ;tamamlanmamış kelimeler eksik kalmış cümleler ...
Edebiyat
Reklam
Yapayalnızım , ama bir kentte yürüyen Ordu gibiyim ...
Edebiyat
Güneş inip suya dokun nehre yaslanıp baş aşağı koşan bir yaşlı ağaç ol /Cahit Zarifoğlu
Şiir
“Bir gün çıkar karşımıza,”diye yineliyordu Rodolphe,”bir gün ,birdenbire,tam umudumuzu kestiğimiz sırada.O zaman Ufuk’lar aralanır;’işte!’diye haykıran bir ses gibidir.Bir kimseye yaşamınızın sırlarını dökmek ,ona her şeyi vermek ,onun için her şeyi feda etmek gereksinimi duyarsınız!İçinizdekileri anlatmazsanız birbirinize, anlatmadan seziverirsiniz.Düşlerde görüşmüşsünüzdür.Kısacası şuracıktadır,önünüzdedir; parlak kıvılcımlar saçar .Gene de hala kuşku duyar insan,inanmaktan çekinir;gözleri kamaşıp kalır,karanlıklardan ışığa çıkar gibi...!
Edebiyat
Her ne kadar farklı çevreler için değişik elbiseler gerekse de , temiz bedene güzel mana yakışır .
Edebiyat