Bir akşam inek güreşlerine gittik. İspanyollar boğa güreşi yaparken İspanya’ya yakın bu bölgelerde Fransızlar inekle güreşmeyi tercih ediyorlar. Neden böyle hayvanlarla uğraşıyor, onları kendinize muhatap ediyorsunuz diye sordum.
-insanın hayvandan yüce olduğunu kanıtlıyoruz böylece, diye cevap verdiler.
Onlara, pars, dağ kedisi, kudurmuş deve vesaire gibi hayvanlarla aynı türde kanıtlama girişimlerinin daha inandırıcı olabileceğini, gücenebilirler düşüncesi ile söyleyemedim.
belki bir gün akıllarına gelir bizim söylememize lüzum kalmaz..
Bizim bu Müslüman olan ülkemizde, öylesine iğrenç Batı kanunları uygulanmaya başlandı ki, her gün dinsizlik artıyor, Müslümanlar Müslümanlıklarından utanıyorlarmış gibi, batılı olmak adına bütün değerlerini feda ediyorlar!