Okuduğum en iyi agtha Christie romanlarında biriydi sadece katili bulmak çok basitti o kadar konusu çok iyi gerçekten bir klasik hercule Poirot harika bir şekilde katili buluyor herculeün romantikliği ve acıma duygusuna bayılıyorum gerçekten çok iyiydi