Bir ev nedir? diye düşündüm: kardan yağmurdan korur insanı, penceresi vardır, dışarıya bakarsın, ama dışarıda değilsin, hem hayata aitsin, hem kendi fanusundasın.
Yine de bir ev nedir?
Günlüğüme, 'bugün hiçbir şey olmadı' dan fazla ne yazabilirim? Hayatımı, dünü. Herkesinki gibi, benim hayatım da roman. Hep, ne olduğu bilmediğim büyük eksiğinin yakında tamamlanacağına umduğum bir roman.