Özlem Akın

Özlem Akın
@akinvari
9/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2020 18. kitabı
·
Kitabı 2 yıl önce okumaya çalışmış 10 sayfa sonra "bu kitap beni aşar" diyerek bırakmıştım. Geçen hafta kitabı büyük bir zevk alarak bitirdim. Ve zamanla okuma seviyemin geliştiğini görerek çok mutlu oldum. Kitaba gelecek olursak kitap abartılmış bir gerçeklik barındırıyor. Şu anki yaşadığımız dünyanın 1984'deki gibi olma ihtimali düşük fakat olma ihtimali 0 değil ki kitaptaki şeylerin bir kısmını zaten yaşıyoruz. Bence kitabı alın okumayı deneyin ama kitap size ağır gelirse bırakın, seviyenizin biraz daha gelişmesini bekleyin.
Edebiyat
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,4bin okunma
Özlem Akın
Her kitabın okuma için zamanı var, şiir ve şarkılarda olduğu gibi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
günaydın yeryüzünü aydınlatan yeni güne, günaydın gün görmek için bekleyene, günaydın, günaydın, günaydın...
CARPE DİEM isimli okura yanıt verildi
Özlem Akın
Günaydin 😊