Ayşe Akıllı

Ayşe Akıllı
@akllayse
"Yürüdüğümü unutmuşum, yorulduğumu fark ettim."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkaları tarafından çok sevildim ama görünüşe göre onları sevme yeteneği bende yoktu.(Ya da, insanlar aleminde 'sevgi' denen şeyin olup olmadığından bile şüphe ettiğimi söyleyebilirim.) Bu yüzden,benim gibi birinin yakın arkadaşının olmaması çok normaldi. İnsanları "ziyarete" gitmek bile imkânsızdı benim için. Başkalarının evinin kapısı benim için İlahi Komedya'daki cehennem kapılarından farksızdı, Biliyordum, o kapının ardındaki derinliklerde korkunç bir canavar geziniyordu, bir ejderha kıvranıyordu, çürüyen etin kokusu dolduruyordu havayı.
“Artık bir insan olmadığımı hissettiğim gün, her şey bitmişti.”
"Çocuklar boyama kitabı değildir. Onları en sevdiğin renklere boyayamazsın."