Değerli Arkadaşlarım
“Yaklaşık 10 yıldır sanal alemde geziniyorum,
ve gördüğüm genel durum şudur:
Vakti olan okusun...
Burası yalan dolan burada ciddi kimse yok diyenler çoğunlukta.
Evet haklı olabilirsiniz
fakat şöyle bir durum daha var :
Her ne kadar burası sanal bir yer olsa da
burada yazı yazanlar birer insan.
Nasıl ki gerçek hayatta iyi ve kötü kişiler varsa burada da olacaktır.
Belki buralarda kötülük biraz daha fazla olabilir lakin bu demek değildir ki İYİ VE GÜZEL KALPLİ İNSANALAR buraya gelmez.
Gelir.
Örneğin şu an bu cümleleri okuduğuna göre
sen de buradasın.
Sen kötü biri misin?
Biz iyi olalım ve iyilerle muhatap olalım.
Kötü zaten her yerde kötüdür
. . . .
YORUMLARINIZ DEĞERLİDİR ❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥
▬🌸🏻
♦🌷
.
.
.
.
.
.