Başkaları olmadan yaşamak zor , başkalarıyla birlikte yaşamak da zor . Yaşamak hep zor.
Sessizliği severken bir gevezeyle yaşamak , köy hayatını severken şehir hayatını seven biriyle yaşamak , gündüzü severken geceyi seven biriyle yaşamak , kuzeyi severken güneyi seven biriyle yaşamak , Satie’yi severken Wagner’i seven biriyle yaşamak , çok kısa boyluyken çok uzun boylu biriyle yaşamak…
Yaşayan son romantik olduğumu hayal ediyorum.
Müziği duyuyorum The Platters çalıyor: Only You.
Yalnızca sen karanlığı aydınlık yapabilirsin …
Onu başkasıyla dans ederken gözümün önüne getiriyorum .
Gözlerimden yaşlar fışkırıyor,ölmek istiyorum.