“…neden seni istediğin gibi sevemediğimi anlamıyorum. Denedim ama olmadı; duygularımı değiştiremiyorum ve sana âşık değilken âşığım dersem yalan söylemiş olurum."
"Gerçekten doğru mu bu Jo?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben öyle biri değilim. Beni bu kadar çok sevmeni asla istemedim ve seni kendimden uzak tutmak için gittim buralardan."
"Tahmin etmiştim; bu tam da senin yapacağın türden bir şey ama işe yaramadı işte. Ben bu süreçte seni daha da çok sevdim ve mutlu olman için çok çalıştım, bilardodan ve diğer sevmediğin şeylerden vazgeçtim, bekledim ve hiç şikâyet etmedim çünkü o zaman beni seversin diye düşündüm ama şimdi anlıyorum ki yeterince iyi değilim..."
Laurie genç bir âşıktı ama dürüsttü; denerken ölecek dahi olsa açıkça konuşmaya niyetliydi.
"Seni tanıdığım ilk günden beri seviyorum, Jo. Bana o kadar iyi geliyorsun ki başka türlü hissetmem mümkün değil...”
“Hayır Teddy, lütfen yapma!" dedi.
"Yapacağım ve sen de beni dinlemek zorundasın Jo," dedi aniden heyecanlanıp yüzü kızaran Laurie. “Başka yolu yok. Bizim konuşmamız lazım ve bu ne kadar çabuk olursa ikimiz için de o kadar iyi olacak.”