sena

sena
@aleladeokur
Bir şeyi çok iyi yapıyorsanız, bir süre sonra dikkatli olmazsanız gösteriş yapmaya başlıyorsunuz ve sonunda da iyi olmaktan çıkıyor yaptığınız..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Olgunlaşmamış insanın özelliği bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir.
Kendi değerini bilmek, olduğunuz her halle kendinizi sevebilmektir.
Duygular bir neden değil bir sonuçtur. Duygunuzu bulduktan sonra bir adım geriye gidin ve buna sebep olan düşünceyi bulmaya çalışın.
Hayır diyemediğiniz her konuda, sınırlarınızı ihlal edilmesine izin verirseniz ki, sınırları ihlal edilmiş bir ülke özgür değildir.