Cihan TOPCUOĞLU

Mâra
bilmemek bilmekten iyidir düşünmeden yaşayalım mâra günü ve saatleri ne yapacaksın senelerin bile ehemmiyeti yoktur seni ne tanıdığım günleri hatırlarım ne seneleri yalnız seni hatırlarım ki benim gibi bir insansın tanımamak tanımaktan iyidir seni bir kere tanıdıktan sonra yaşamak acısını da tanıdım bu acıyı beraber tadalım mâra başım omzunda iken sayıkladığıma bakma beni istediğin yere götür ikimiz de ne uykudayız ne uyanık Asaf Hâlet Çelebi
Reklam
Biz Hep Çocuk Kalmalıydık
Biz hep çocuk kalmalıydık aslında. Üç taş, üç cam olmalıydı hayat. En büyük kavgamız gazoz kapağından çıkmalıydı Ve en büyük acımız, Öğretmenimizin başka şehre tayini olmalıydı. Biz hep çocuk kalmalıydık aslında. Büyümeye özenmeliydik büyümeden. İnsan dediğin, Yürüdükçe yorulan, yoruldukça ağlayan bir taş değil mi? Çözmesi zor değil, Sen ansın, yaşanan zaman... Ekmek buğusu kadar sıcak, Anne kucağı kadar güvenli kalmalıydı dünya. Dizimizdeki yara izi, Kalbimizdeki sızıdan daha çok acıtmalıydı. Karanlıktan korkmalıydık sadece, İnsanlardan değil... Biz hep çocuk kalmalıydık aslında. Küsünce "serçe parmağımızı" uzatmalı, İki dakikada barışmalıydık. Büyüdükçe mi kirlendi dünya, Yoksa biz büyüdükçe mi fark ettik kirlendiğini? Biz hep çocuk kalmalıydık aslında...
Reklam