Elimde büyüttüğüm bebek uzun zamandır denk gelemediğim için özlem listemin başını çekiyordu. Akşam karşılaştık, hemen kucağıma atlayıp benimle gezdi, bize geldi. Bana bütün yaptıklarını heyecanla anlattı. Çıkan dişine kadar gösterdi. Masum, saf ve asıl sevginin ne kadar araya zaman girse de, beslenmese de hala aynı temizlikte olması sırtımdaki bütün yorgunluğu aldı. Eve bıraktıktan sonra gelen "Ala bizim kızımız olsa, birlikte uyurduk" ses kaydı, üzerimdeki son zamanların yanlış yüklerini de aldı götürdü. Ben gerçekten çocuk gibi temiz, mutlu, güvenli, dürüst severek hayatı yaşamayı çok seviyorum. Umarım ne yaşarsam yaşayım, kendimi buradan beslemeyi hiç bırakmam. Çünkü hayatta bu temiz değeri tattığım süre boyunca, içimdeki bu ışıkların hep yanacağına inanıyorum. Hayat muhteşem bir düzen,