" Kendi değerimizdekilerin ya da kendimizden üstün olanların pisliğini neden pislik saymıyoruz? Biz ancak kendimizden aşağı gördüklerimizin pisliklerinden iğreniyoruz. Bizim pislik anlayışımız biraz şey... Yani biraz daha pis. "
" Şunlar sapıklıklarını neden meydana vurmamazlık edemiyorlar? Yoksa burada temiz kalmak imkansız mı? Namuslu bir adam, giderek, kendisi de sezemeden namussuzlaşır mı? "
" Bir şeye hayır ve sevgi ile başlıyorsanız, hayır ve sevgi ile bitmesi için sabrediniz. Çünkü sabrınız en güzel olanı, hayırdan ve sevgiden ayrılmadıkça getirir size. Bilirsiniz ki sevgi O'ndandır."