Çok akıcı çok samimi bir dille yazılmış bir kitap. İncelemeleri okuduğumda hemen hemen herkesin böyle söylediğini farkettim, Bekir ağabeyin samimiyeti gerçekten hissediliyor ve bence bu çok kıymetli. Kendisini dinlemekten ve izlemekten keyif alıyorum ve bu kitabını okurken de sanki karşılıklı sohbet ediyormuş gibi hissettim. Gayet akıcı ve güzeldi, sizlere de tavsiye ederim.
Peder Samaan köyden köye dolaşarak insanları Şeytan'dan korumak için dua etmekte, onları ruhani hastalıklarından korumaktadır. Bir sonbahar gecesi Peder Samaan yol kenarındaki hendekte bir çığlık duyar ve yaralı adam çaresizce yardım ister fakat Peder yardım etmekte kararsız kalır, karşısındaki kişinin Şeytan'ın olduğunu farketmiştir. Kitap bence oldukça ilginç, çok farklı bakış açısı var. Düşündüren farklı bir kitap :)