yine herkesin harıl harıl okuduğu bir kitap ve serisi :)
kimse inkar etmesin , bu kitabı okuyup herkes ''keşke benimde bir vampir sevgilim olsun'' dedi :)
bu kitabı görünce gözümün önüne hep ilk okuldayken babama ''babaaa harry'nin yeni kitabı çıkmışşşş nolurrr alll'' diye ağladığım geliyor :)
ne var canım cocuktuk o zaman :)