yine herkesin harıl harıl okuduğu bir kitap ve serisi :)
kimse inkar etmesin , bu kitabı okuyup herkes ''keşke benimde bir vampir sevgilim olsun'' dedi :)
bu kitabı görünce gözümün önüne hep ilk okuldayken babama ''babaaa harry'nin yeni kitabı çıkmışşşş nolurrr alll'' diye ağladığım geliyor :)
ne var canım cocuktuk o zaman :)
Bunu ortaokul ya da lisede okumuş olmamanın hüznünü derin hissederken, şu anda da olsa okuyor olmanın keyfiyle gülümsüyorum. Harry Potter, bu kitapta bir süre sıkıcı bir çizgide olaylar yaşarken, sona doğru epey bir ters köşe yaşatarak okuyucuya dudak ısırtıyor.
başarılı bebeğimmmm
Harry Potter ve Felsefe Taşı. Kitabı tek kelimelik cümlelerle anlatmak gerekirse şöyle olurdu: Muhteşem. Olağanüstü. Harika. Süpper. Amazing. Magical vs.
Harry potterle büyümüş bir jenerasyonuz :)
gururluyuzzz
bir zamanların efsanevi kitabı diyebilirim.
benim lise zamanlarımda herkesin elinde kızılay dagıtılmış gibi bu kitaptan vardı.
harıl harıl okuduk :)
peki o Percy Jackson'ın o halleri <3