aleyna

aleyna
@aleynasyr
Montaigne der ki: “Konuşmayı, tartışmayı severim, ama az insanla ve kendi zevkim için severim.”
Sayfa 10·Kitabı okudu
Reklam
Hep nezaket gerekleri, kibarlık zorunlulukları içindeyiz; hep adetlere, kurallara uymaktayız. Hiç kendi ruhumuza uyduğumuz yok. Kimse olduğu gibi görünmeye cesaret edemez olmuş.
Sayfa 9·Kitabı okudu

aleyna

, bir kitap okudu
Puan vermedi·70 syf.·
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Lou Andreas-Salomé
7.3/10 · 9,5bin okunma
İki aşık için önemli olan her zaman dünyaya değil, birbirlerine nasıl baktıklarıdır.
Sayfa 39·Kitabı okudu
“Fakat benim duyduğum en aşağılayıcı şey, insanın yürekten inanarak yaptığı bir şeyi saklamak veya inkar etmek zorunda kalması! Sevinmeniz gerekirken utanç duyuyorsunuz!”
Sayfa 36·Kitabı okudu