Böyle farklı tarzı olan kendine has hayal gücüyle harmanlanan kitaplara hayranım ve bir oturuş da okudum bayıldım herkese de tavsiye ettim içimi karamsarlık kaplamadı ve mutlu şekilde okudum (bu benim için önemlidir de haha )
Çok merak ederek aldığım o kitap beni şaşırttı sevmedim yani büyük bi umutla okumuştum aslında ama bitirdiğimde noldu bu neydi dedim sevmedim ve seven insalara şaşırdım hahahah
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,6bin okunma
Aşırı merak ederek büyük hevesle başladığım o kitap... öncelikle çoğu insanın aksine beğenmedim içime hep ümitsizlik huzursuzluk yarattı ve kitaplar benim için terapi olmalıdır bu benim içimi ürpertti ve çoğu olayda koptum anlamadım üzgünüm hayal kırıklığı
Bu hüzünlü kitap beni mahvetse de aslında hayatta bildiğim şeylerin üstüne çift dikiş atmamı düşündürdü. Ama mutlu bi günümde okumamam gerekiyormuş okuyacaklara tavsiye ediyorum hahahahaha çok mutlu zamanınızda okumayınız
Kesinlikle sevdim buna eminim ama ara ara kitap da koptum genelde bu durumlarda bırakırdım okumayı ama böyle bi şeytan tüyü vardı bu kitapda hahahahah genel anlamda güzel ve farklıydı farklı olması beni içine çekti hayal ettirmesi de gayet yerindeydi