Kitap okuyan insanın hali bir baskadir.
Ağır ağır yürür yorgundur.
Çünkü okuduğu kitaplari sırtında taşır görmesekte.
Konuşurken uslubu düzgündür,
çünkü bir çok yazarla seviyeli sohbetler yapmıştır
Bir ortamda iki kişi olsa da birçok kişinin fikrini alır.
Kim bunlar dersek okuduğu yazarlar şairler dusunurlerdir.
Kederlidir kitap okuyan,çünkü birçok acıklı hikayeyi zihninde resmetmiştir, empati kurmuştur.
Aşkın değerini bilir, çünkü birçok aşk hikayesine tanık olmuştur. Belki kendisi yaşamış gibi hissetmiştir.
Nefret, öfke,kötülükten uzak durur çünkü kitaplardeki kötü tecrübeleri tecrübe etmiştir.
Kitap okuyan, İnsanların değerini bilir, insanlığın değerini bilir,yasamin aşkın sevginin değerini bilir. çünkü o olmuşlari okur,olacak kurguları okur.
-Bay_X